2009年6月26日星期五

付出



今天惠欣跟我说了一件事。
听完了以后。
我很自然肯定地说了一句。

“不可能啦!”

那个时候,
我真的以为某些事情在某些时候。
真的没有发生的可能。

可是。
之后发生了一些事。

我动摇了。

没有事情是不可能的吧。

也没有事情是可以十全十美的。

有人会用一辈子去守护一段不会得到结果的爱情吗?

我真的那么自私吗?

还是我只是想做一个跟随

“众望所归”
这四个字的奴隶?

我不知道。

我只知道,

I never waNt to hurt anyone....

1 个魔咒:

Autumn... 说...

What I can say is do what you want, but don't be regret with your decision after that, because this is your choice, as long as you think it is worth, do it as you want...
No matter what decision that you make, I will always be there to share your ups and downs.