2009年11月5日星期四

世界上有很多好人,但不是每个好人都是对的人。



每次我需要帮助的时候,你都会出现在我的身边。

命运就是这样。
总爱作弄人。

如何我们恰恰相逢,
在对的时刻。

那是多么不可能的事啊。

谢谢你
我多么希望我能够爱你。

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

这几天对你的思念愈来愈浓。
没关系。
忘不了你也没关系。

这是我的幸福。

虽然它苦苦的。
哭得让人想流泪

2 个魔咒:

Autumn... 说...

I think you are right, in our live, you might meet many person that is very nice to you, that treat you well....
You don't hate them, just probably they are not the right person that suppose to appear in your life, be your history, their appearance are just kind of decorations and memory, so, when you have the right feeliung to the right person, grab him, never let him go again...

逹噗 说...

是啊。
错过的东西不会回头了。