2009年7月17日星期五

就是那么耀眼...


考试成绩出来了。
我不是很满意噢。
足足被抛离了30分。
唉~~~

我到底在干嘛?

要好好开始存子弹了~~
大家一起加油吧。

最近心情灰灰的。

怎么说呢?

我不想伤害任何人。
但是我真的厌倦了这种状态。

我好坏噢。
好自私。

我看不见所谓的将来呢。

世界上,
没有事情能尽如人意啊。

如果我们恰恰相逢, 在适当的时候, 那是多么不可能的事情啊。

1 个魔咒:

Autumn... 说...

Maybe you are right.
It seems to be impossible to meet the right person at the right time.
Even the right time we meet, at that very moment, the person is still not the right person for us.
How sad is it?
It is ok, continue our life, maybe we missed them out our life, but at least, we have enjoye that moment before. they will live forever in our memories.